3 EFEKTYVŪS PRATIMAI, SUTEIKIANTYS RAMYBĖS POJŪTĮ

Jūsų protas ir kūnas reikalauja miego, tačiau dėl streso naktį neužmiegate. Šie paprasti jogos instruktorės Mandy Ingber jogos pratimai padės atpalaiduoti mintis ir geriau pailsėti.
1. Lengvas sėdėjimas pakaitomis kvėpuojant pro nosį
Atsisėskite ant grindų, sukryžiuokite kojas. Dešinės rankos nykščiu uždenkite dešinę nosies šnervę. Kai įkvėpsite, uždenkite kairę nosies šnervę bevardžiu pirštu ir atlaisvinkite dešinę šnervę. Iškvėpkite ir įkvėpkite dešine šnerve. Dar kartą uždenkite dešinę šnervę ir iškvėpkite kairiąja. Kartokite 16 kartų.
2. „Gulintis karvelis“
Atsigulkite ant nugaros, sulenkite kelius, pėdomis lieskite grindis. Užkelkite kairę čiurną ant dešinio kelio. Sudėkite rankas už apatinės šlaunies dalies ir lenkite šlaunį liemens link. Palaikykite iškėlę dvi minutes, giliai kvėpuokite. Sukeiskite puses.
3. Kojos prie sienos
Atsisėskite prie sienos, liesdami ją dešiniu klubu ir petimi, sulenkite kelius. Atsigulkite ant nugaros ir ištieskite kojas prie sienos. Pabūkite 5­–10 minučių. Ingber teigia: „Ši švelni inversija atkuria kraujotaką, skatina limfodrenažą, į širdį priteka atsinaujinusio kraujo. Paimta iš sveikas žmogus internetinė nuoroda:https://www.sveikaszmogus.lt/NETRADICINE_MEDICINA-7290-3_efektyvus_pratimai_suteikiantys_ramybes_pojuti

Privalomi įtampos mažinimo pratimai
Filosofijos daktarė Alice Domar pasakoja: „Sugalvojau įvairių užuominų, kad priminčiau sau, jog turiu padaryti pertrauką. Dabar, kai sustoju prie raudono šviesoforo signalo ar darbe žvilgteliu į laikrodį, praktikuoju diafragminį kvėpavimą.“
Dietologė Wendy Bazilian teigia: „Kai kurie sveiki maisto produktai iš tiesų gali padėti lengviau įveikti stresą. Uogos, raudonos paprikos ir kopūstai – puikus vitamino C, padedančio kontroliuoti kortizolio kiekį, šaltinis. Avokaduose gausu kalio, kuris padeda išlaikyti tinkamą kraujo spaudimą.“
Filosofijos daktaras Joyce’as Walslebenas pataria: „Norėdami gerai išsimiegoti, turite rasti būdą, kaip atskirti dieną nuo nakties. Tai gali būti dušas prieš miegą ar nauja ruošimosi miegoti rutina – galite rašyti dienoraštį ar atlikti keletą jogos pratimų.

sveikabiblioteka

Panevėžio miesto savivaldybės viešosios bibliotekos tinklaraštis
Įrašas paskelbtas temoje Naujienos ir pažymėtas , , , .Išsisaugokite pastovią nuorodą.

Parašykite komentarą

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s